9 Mayıs 2013 Perşembe

Çörek Otu Yağı İle Göğüs Büyütme Ve Göğüs Bakımı Nasıl Yapılır?



Denenmiş ve onaylanmış bir yöntem olan ve bir çok kadının sıkıntısını çektiği küçük göğüs sorununa da çörek otu yağıyla çözüm bulunabilmektedir. Çörek otu yağı göğüslerinizi büyütmede size yardımcı olacaktır. Göğüs büyütme formüllerinde çörek otu yağı ile birlikte şerbetçi otu da kullanabilirsiniz.

Şerbetçi otu ile göğüs büyütme işlemi yapacaksanız, bu ottan bir tutamını soğuk pres çörek otu yağının 20 ml sinde 1 hafta kadar bekletmeniz ve sonrasında bir tülbent yardımıyla karışımınızı süzmeniz yeterlidir, şerbetçi otu göğüs büyütme noktasında çörek otu yağının etkisini arttıracaktır. Elde ettiğiniz bu yağı göğüslerinize masaj yaparak (resimde gösterildiği gibi) uygulamalısınız.



Göğüslerinize haftada en az 3 gece uyumadan önce yeteri miktarda (5-6 damla) çörek otu yağı yada içinde şerbetçi otu yağı beklettiğiniz çörek otu yağından yeteri miktarda alıp;  3-5 dakika saat yönüne daha sonra 3-5 dakika saat yönünün tersine hareketler göğüslerinize masaj yaptığınızda kimi bünyelerde 7-10 gün içinde kimi bünyelerde ise 3-4 haftada gözle görülür neticelerini almaya başlayabilirsiniz.

Buna ek olarak günde 2-3 fincan adaçayı içmenizi tavsiye ederim. Havalar ısındı derseniz demleyip soğutup içine buz, taze nane yaprakları ve dilim limon ekleyerek içebilirsiniz :)

Elde edilen sonucun kalıcılığını sağlamak için istenilen ölçüye ulaşıldığında da haftada 1-2 defa bakıma devam edilmesi gereklidir.

Sağlıklı ve görsel olarak güzel bir vücuda sahip olmak için düzenli spor yapmanız gerektiğini de unutmayın lütfen :)


Bakımlı günler dilerim... :)


30 yorum:

  1. Ladycim valla supersin sen:) simdi bu yazdigini herkese yayicam:)) gogus icin corek otu kullanmak lazim peki popo icin ne kullanilmali?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pop için spor yapmalısın kuzum tabii o kısma yönelik hareketler olmalı .)

      Sil
  2. Emeğine sağlık ama ben bu işlemlerin çok gerçekçi olduğuna inanmıyorum. Bu tip işlemler bir nebze işe yarasa bile devamlılık istiyor diye düşünüyorum. Diyet gibi aynı, hep bir disiplin hali, yorucu iş. Çok sıcak bakmıyorum açıkçası.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekçi ve sonuç alındığına emin olabilirsiniz. Çünkü merak edip denemişliğim var, istenilen kıvama gelindiğinde haftada 2 defa devam etmek yeterli olur :))

      Sil
  3. hanım efendi sen bir harikasınnnnnnnnnnnnnnn...!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, şifalar olsun efennim :)

      Sil
  4. Ladycim serbetci otu cay olarak da icilebilir mi? Bi yerde okumustum etkisini arttiriyormus.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlım bende okumuştum içilebiliyordu ama denedim lezzeti süpriz olacak mutlaka haber et ((:

      Sil
  5. Lady bisi anlamadim hee:))) ben icip sonucunu mu yazayim?:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemedim demeye çalışmıştım :))) Mutlaka haber ver mesajla birlikte iç ama .)

      Sil
  6. Tamam:))) persembe karisim hazir ve basliyorum.haberlesiriz ladycim;)

    YanıtlaSil
  7. Ust uste 3 gece yapsak bi sorun olmaz dimi?;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap tatlım sorun olmaz ama en doğrusu bir gece uygulayıp bir gece ara vermek .)

      Sil
  8. Çörekotu yağı yağlı ciltlerde küçük sivillere ve kullanmaya yol aciomus diyorlar dogrumu çok kararsiz kaldım. Bide sadece çörekotu yağıyla gogusume msaj yapsam etkili snuc verirmi..??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her bunye farkli. Cilt yapim karma ve hic sorun yasamadim. Eger likit parafin ile seyreltilmis corekotu yagi kullanirsaniz bu yazdiginiz sorunlari yasamaniz cok yüksek ihtimal. Sadece sunu kullansam olur mu demissiniz. Soyle ornek vereyim corba yapmak isteseniz sadece su ve tuz ile yapabilir misiniz?!! ;)

      Sil
  9. Merhaba arkadaslar ben kil, bal papatya yagi ve corekotu yagini bi miktar suyla karistirip gogoslerime maske yapiyorum tabiyki gogus egzersizide yeni basladim bunlara ama yikadiktan sonra mukemmel bir gorunum oluyor kilinde gogus buyutmede etkisi oldugunu ve sikilastirma etkisi var tavsiye ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maske gözenekleri açar tatlım ebat konusunda yardımı olmaz ki.. Ebat değişikliği için östrojen hormonunu destekleyen yiyecekler ve içecekler tüketilmeli (mesela ada çayı) ve masaj yapılmalı :)

      Sil
  10. Ya bisey sorcam çörek otu yağı ile serbetci otu yaginimi karistircaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şerbetçi otu yağı diye bir yağ yok tatlım, şerbetçi otu var. Bunu çay gibi demliyorsun :)

      Sil
  11. Serbetci otu almaya gidiyorum su an corek otu yagiyla karistirip soguk bir ortamda ni bekletmem gerek.soguk pres?? Sonrasinda nasil kullanmami onerirsiniz?

    YanıtlaSil
  12. ablacm bn sey sorcm bn kücüklğnden cok şikayetciyim npmam lzm sdce çörek otu yagi yeterszmdr ?

    YanıtlaSil
  13. Bnmkide küçük bn çok üzülüyorum büyümesi için ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  14. Başka bir sitede okudum. Çörek otu yağı kıllanma yapıyormuş. Bu yüzden korktum başlayamadım. Bu doğru mu acaba bir bilginiz var mı?

    YanıtlaSil
  15. Şerbetçi otunu bir tutama ne kadar su koyulmali.lutven yazarmisiniz.sonra suzdukden sonra icine corek otu yagi koyucaz?

    YanıtlaSil
  16. çörek otu yagı tarcın yagı portakal yagı kara üzüm çekırdeği yağı karıştırıp surdüm ılk gün birşey olmadı ama ikinci gün deydiği yeriyakti yan etkimi yoksa gerçek etkisimi varmibi bilginiz kullanmaya devam edeyimmi

    YanıtlaSil
  17. 3 sorum var.1) corek otu killanma yapiyormu ve2)yalniz corek otu kullansak olurmu 3) ne kadar surede etki gosteriyor

    YanıtlaSil
  18. Corek otu yagı mucızesi :)

    YanıtlaSil
  19. Corek otu yagı mucızesi :)

    YanıtlaSil
  20. Ben şerbetçi otunu içmeye başladım 1 hafta oldu daha sanki büyüme var gibi ama şişme gibi de regl döneminde olduğu gibi bakalim 15 günlük bir deneyim bunun yaninda da avokado ve beyaz çekirdekli kuru üzüm öneriyor Saraçoğlu bu çay bittikten sonra da Hayıt tohumu çayı da söyleniyor denemek lazim :)

    YanıtlaSil
  21. Östrojen yukselince bide selulitle savasmayalm :))

    YanıtlaSil

Önce bir bakalım ne yazmışsın :)