29 Temmuz 2013 Pazartesi

Yoğurt Kürü Zayıflamak Göbek Eritmek İçin %100 Doğal Yöntem!

Göbek Eritmek Ve Hızlı Zayıflamak İçin Yoğurt Kürü



Zayıflamak yada bölgesel incelmek günümüzde bir çok insanın problemi. Hele hele bunu doğal yollardan yapabilmek çok zor, özellikle ortalıkta yüzlerce sağlıksız formül dolaşırken! Şimdi sizlerden gayet doğal malzemeleri alıp belirttiğim gibi düzenli kullanmanızı isteyeceğim, hem cildiniz güzelleşecek, metabolizmanız hızlanacak ve kilo da vereceksiniz. Lütfen yine yediklerinizi kontrol altında tutun, hamur işlerinden, kızartmalardan, kola gibi içeceklerden. :)

Öncelikle kısaca mantığını açıklamak isterim; Yağsız yoğurdun göbek yağlarının %81 inin tek başına erittiği ABD Tennesse Üniversitesinde yapılan araştırmalar da ortaya kondu. Ayrıca zencefil’in yağ yakıcı özelliği aşikar. Yine zerdeçalın hazmı kolaylaştırdığı ve ödem attırdığı bilinmekte. Tarçınıda zayıflamaya yardımcı olduğu bilimsel kanıtlanmıştır.

Yoğurt Kürü İçin Gerekli Malzemeler:


1 kase yağsız yoğurt

1 çay kaşığı zeytin yağı
1 çay kaşığı zencefil
1 çay kaşığı zerdeçal
1 çay kaşığı tarçın


1 kase yağsız yoğurdun (4-5 yemek kaşığı) içine 1 çay kaşığı zencefil, 1 çay kaşığı zerdeçal ve 1 çay kaşığı toz tarçın, 1 çay kaşığı zeytin yağı ilave edip karıştırıyoruz. Bunu sabah, öğlen ve akşam aç karnına ve yemeklerden 1-2 saat önce olmak üzere 3 kez yapıyoruz ve tüketiyoruz. Tadı da muhteşem. Aynı zamanda yoğurdun tok tutma özelliğinden dolayı acıkmıyoruz. Özellikle göbek eritme, kan şekeri çabuk düştüğü için kilo verme sorunu olanların çok işine yarayacak. Ayrıca yoğurdun ileri yaşlarda oluşabilecek kemik erimesi, diş kaybı, bağırsak kanseri gibi rahatsızlıkların da önüne geçtiğini, bağırsak florasına yardımcı olup sindirimi kolaylaştırdığını unutmamak gereklidir. 

Dengeli beslenmeye, gün içinde spor yapamıyor olsanız dahi en azından asansör kullanmak yerine merdivenleri kullanmaya, en az 2,5lt su içmeye, kısa mesafelere yürüyerek ulaşmaya, taze sebze meyve tüketmeye ve gülümsemeye gayret edin.

Yine bu küre takviye olarak bu yazımda belirttiklerimi uygulamanızı da tavsiye ederim (sadece selülit değil vücuttaki gereksiz yağların birikmesine engel olup, vücuttan atılmasını kolaylaştıracaktır!)
3 Ayda Selülite Doğal Yollardan Son Veriyoruz!
Bakımlı günler dilerim... :)


43 yorum:

  1. Kaç gün yapılabilir bu diyet veya detoks?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstediğiniz kadar yapabilirsiniz doğal olduğu için sıkıntı yaratmaz ve metabolizmanızı hızlandırır.

      Sil
  2. Tarifinizde verilen zeytinyağını nerde kullanacagız? Bırde yemeklerden once yada sonra mı kullanacagiz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karışımın içine eklenilecek ve aç karnına tüketilkecek (yemeklerden yaklaşık 1-2 saat önce) eksik bırakmışım o kısmı

      Sil
  3. Tarifınızde kı zeytınyagını kullanmayacakmıyız? Bu tarıfı ara ogun olarak mı yapalım,yoksa ac karnına yada tok karnınamı yapalım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ara öğün olarak tüketilebilir zaten tok tutacaktır ama özellikle sabah tüketilecek olan aç karnına olmalı .)

      Sil
  4. merhaba yazılarınızı ilgiyle takip ediyorum. ancak bu tarifin çok fazla kullanılmaması gerekiyor aslında. söylemeden geçemedim.
    çünkü zerdeçal hem vücut ısısını kontrolsüz bir şekilde yükseltir, hem kalp çarpıntısına yol açabilir, hem de tansiyonu çıkarabilir. bu söylediğiniz tarifi günde bir kase ile sınırlı tutmak belki kilo vermeyi yavaşlatabilir; ama sağlığımızı da kaybetmeyiz böylece.
    ayrıca yağsız yoğurt hakkında da bir iki bir şey söylemek istiyorum. o üniversitenin yaptığı araştırmada sözü geçen yağsız yoğurt, evde kaynatılmış sütün üstünde oluşan kaymağı almakla ve geriye kalan sütü mayalamakla elde edilen yoğurt olup, hazır yapılmış yağsız yoğurdun kesinlikle yenmemesi gerekiyor. hazır yapılan gıdaların sağlıksızlığı hepimizce malum zaten, bir de kimyasal yöntemlerle yağı alınmış hazır yoğurtları lütfen tüketmeyelim. piyasada satılan ve yağsız olarak tanımı yapılan hiç bir ürünün tüketilmemesi gerek zaten.

    ve de verdiğiniz tarifte aslında, zeytinyağı yoktu; ama koyulmasının herhangi bir sakıncası yok. yoğurt kabız yapıcı bir besindir, zeytinyağı ile bunu dengeleyebiliriz.

    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sevgili dipresif öncelikle sizlerin düşünce, yorum ve fikirlerinin benim için son derece değerli olduğunu belirterek, çok teşekkür ediyorum :)

      Yoğur konusu; Öncelikle bilime ve araştırmalara saygımız sonsuz ama burada üretim teknolojileri ve arge çalışmalarını yabana atmış olmaz mıyız? Ürünlerde yağ miktarının azaltılması öyle bizleri o ürünleri tükettiğimizde perişan edecek yöntemlerle yapılmıyor. Zaten gıda sektörüne yönelik endişeleri hali hazırda pusuda bekleyen bir toplum olduğumuz için ''kesinlikle tüketilmemesi gerekiyor'' gibi sert, keskin bir söylemde bulunmaya açıkçası cesaret edemem (Eğitim hayatımın 5 senesinde Gıda üzerine eğitim almış olmama rağmen!)

      Sonuçta bu toplumumuzda (ki özellikle yağ tüketimi yüksek olan bir toplumuz) beslenme alışkanlıkları yeni yeni yerine oturmakta. Ciddi süreler boyunca '' ayy çok faydalı, ayy günde şundan şu miktar mutlaka tüketin'' diye yaygara yapılan ürünlerin bir süre sonra ''ay kansere sebep oluyor, ayy vücudun bilmem neresini etkiliyor'' denildiğini de gördükten sonra, yoğurt üzerinde bir takım söylemlerde bulunulması pek acayip gelmiyor bana açıkçası.

      Hele hele üretim aşamalarını bu kadar iyi bildiğim bir ürünün, hazır gıda sınıfında ben değerlendirmiyorum. Elbette evde mayaladığımızla farkı olacaktır lakin fabrikasyon üretimden çıkıyor diye ''hazır gıda sağlıksızdır, tüketmeyin!'' diye keskin söylemlerde bulunup dışlamak ne kadar doğru olur?

      Ayrıca şunu sormak isterim; ''kimyasal yöntemlerle yağı alınmış hazır yoğurtları tüketmeyelim'' demişsin, tüketici hangi yoğurdun yağının kimyasal yöntemlerle alındığını nasıl ayıracak? Bunu bilemeyeceği için belkide bu söyleminde bir çok marka ve ürün zan altında kalacak. (Daha önce pazarlama ve pazar payı savaşlarından dolayı Danone'nin düştüğü durum geldi birden aklıma...)

      Aslında birde şu açıdan bakmak lazım; peki yağsız yada yağı azaltılmış ürün tüketmesi gereken veya tüketen insanlar ne olacak?

      Akıllar bu tür söylemlerle yine karışır. Unutmamakta fayda var, üretim teknolojileri ve gıda sanayi ciddi ilerleme kaydetti. Böyle ''onu tüketmeyelim, aman bundan uzak duralım'' gibi söylemler yerine, hepimizin dengeli ve düzenli beslenmeyi öğrenmesi ve ailelerimize de öğretmesinin en doğrusu olacağına inanıyorum.

      Zerdeçal; Evet zerdeçal tek tüketildiğinde elbette olası sonuçlardan biri vücut ısısını yükseltmesi olacaktır ama burada tek tüketilmediğini, yoğurt (mide, mide aisit ve bağırsak mukozasındaki iyileştirici rahatlatıcı etkilerini unutmamak lazım), tarçın (çarpıntı ve şeker rahatsızlığı olanların doğal yardımcısı) ve zencefil ile birlikte güzel ortaklık edeceklerini, yada en basit tabiriyle büyük resmi görmekte fayda var diye düşünüyorum.
      Sevgiler... :)

      Sil
  5. Merhaba,

    Bu kürü ne kadar uygulamak doğrudur 1 ay mı 3 ay mı? Fazla kullanmanın herhangi bir sakıncası olur mu bunu merak ediyorum.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Hiç sakıncası yok uygulayabilirsiniz. Sadece bünyenin alışma durumu oluşabilir bunun için 3 ay kullanıp 1 ay ara vererek kullanmanız en güzeli olur.
      Sevgiler :)

      Sil
  6. Merhabalar, Blogu yeni keşfettim, Oldukca Başarı ve ihtiyac duyulan bi blog olmus.. :) Yogurdun bölgesel zayıflamada faydalı oldugunu duymustum, burda daha da aydınlandı düşüncelerim.. Fakat Yagsız Yogurt bulmakta zorlanıyorum bazen, tam yaglı yogurtla da denemeye korkuyorum, yaglarımı eriteyim derken daha fazla yag depolamamak için.. Sizce ne yapmalıyım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.
      Az yağlı, yarım yağlı tercih et tatlım.
      Veya yağı azaltılmış yoğurt tercih et :)

      Sil
  7. slm ben 108 kilodan 90 düşmek istiyorum bu kürü ne zamana kadar kullanırsam istedigim kiloya gelebilirim ayrıca günde 3 gün sadece yogurt yersek olurmu illaki yanına bir şey yememiz gerekiyormu ben sadece günde 3 ogün yogurt yemeyi düşünüyorum ayrıcada egzersiz yapmayı planlıyorum şimdiden tekekürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yazdıklarım bir diyet değil dikkat ederseniz ara öğün veya öğlen ana öğün olarak seçilebilir.
      Öncelikle kilonuz yüksek olduğu için mutlaka bir spor salonuna kayıt olmanızı öneriyorum.
      Ve beslenme programınızı mutlaka bir uzman gözetiminde gerekli analizlerini ve ölçümleriniz yapıldıktan sonra hazırlanmalı.
      Yani bir diyetisyen ile görüşmelisiniz.
      Sevgiler.

      Sil
  8. ben bunu daha öncede duydum ve sadece yoğurdu deneyerek faydasını görmedim değil fakat süreklilik önemli çok teşekkürediyorum inşallah bu sefer daha fazla faydasını görürüm :) deneyenlerinde fikirlerini almak izteriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoğurt yağ yakmada etkilidir tabii tüketilen miktar önemli.
      Düzenli kullanın ve değişime şahit olun ama lütfen beslenme düzeninizi gözden geçirip kalori hesabı mutlaka yapın.
      Sevgiler :)

      Sil
  9. şeker,tansiyon ve böbrek hastası birine ve emziren anne kullanabilir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emziren anneler, şeker, tansiyon, böbrek hastaları maalesef bu tür kürleri (bitki çayları dahil!) kullanmamalı.
      Bu rahatsızlıkları taşıyanlara tek önerebileceğim doktor kontrolünde diyet ve spor.
      Sevgiler

      Sil
  10. teşekür ediyorum verdiğiniz bilgiler için lady subaru ama tadı çok iğrenç bunun gitmiyor :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tadı pek hoş değil,:)
      içine 1/4 elma, 1/2 muz, 1 tatlı kaşığı kuru üzüm, 1 tatlı kaşığı bal ekleyebilirsiniz
      Sevgiler

      Sil
  11. 55 kilodan 50 kilo gibi bir düşüş için bu kürü kaç gün kulanılmasını önerirsiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda tahminler pek sağlıklı olamaz. Neticede hepimizin genetiği ve metabolizması farklı.
      Ben size bunun yanında kalori hesabı yaparak beslenmenizi ve haftada 4 gün 1 saat orta tempoda yürüyüş yapmanızı öneririm :)
      Sevgiler

      Sil
  12. Ben emziren bi anneyim benim icin bir zarari olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildiğim kadarıyla bir zararı yok. Ama şahsi görüşüm emzirme dönemi bitmeden takviye veya diyet yapılamamalı. Neticede çocuğun sağlığı 3-5kg fazlalıktan kıymetli olmamalı :)

      Sil
  13. yağsız yoğurt bulamadım ben light yoğurt aldım olurmu acaba?

    YanıtlaSil
  14. ben 1.72 boyunda 96 ki,loydum fakat bi ay bi rejim yaptım hiç birşey ama hiçbirşey yemedim şun 86 kiloyum ama şimdi cnm surekli yemek yemek istiyor ve dayanamıyorum yiyorum da:) bu kürü bi arkadaşım tavsiye etti ama ne derece doğru bilmiyorum. gercekten işe yarıyo mu ve ne ayda ne kadar kilo verdiriyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru beslenmediğiniz sürece böyle devam ederseniz yani sizin tanımız ile '' hiç birşey yemedim'' verdiğiniz kiloların 2 katını geri alırsınız. Doğru beslenme ve spor ile desteklemelisiniz ki işe yarasın.

      Sil
  15. öncelikle degerli bilgileriniz icin cok tesekkürler.yanlıs anlamayında lütfe ben baska sayfada da okudum onlaar da hafta da sadeece iki kez yatmadan 3 saat önce yiyip üstüne bir litre su icmelisiniz diyor.haftada iki defadan fazla icersniz etkisi kaybolur diyorlar dogruluk derecesi nedir acaba ?

    YanıtlaSil
  16. Önclikle degerli bilgileriniz icin cok tesekkürler .Yanlıs anlamayın lütfen ama ben baska yerde okudum bu kürü sadece hafta 2 kere yapmanız gerekiyor dediler yoksa etkisi azalıyormus.Gece yatmadan 3 saat önce alıp bir litre su icmeniz dger günde 40 dakilkkalık yürüyüs yapmamız gerektgni yazmıslardı.Su an ne yapacgmı bilemedim cevabınız icin simdiden tesekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Herkesin tecrübesi farklıdır size uygun olanı maalesef deneyerek bulmanız gerekli :)

      Sil
  17. yoğurt yeine su kullanılabilirmi ?

    YanıtlaSil
  18. merhabalar .

    karbonatlı suyu duyuyoruz bu aralar .
    sizin bu konuda bi fikriniz var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İngiliz karbonatı olması koşuluyla destekliyorum: Günde 1 çay kaşığı şeklinde bende tüketiyorum :)

      Sil
  19. Tarcin yerine baska ne olabilir. Yutamiyorum tarcini sevmiyorum

    YanıtlaSil
  20. Merhaba ben bu karışıma yeni başladım umarım faydasını görüŕüm fakat antidepresan kullanıyorum zararı varmıdır bilgilendirirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  21. Karbonatlı su tarifini yazarmısınız.?

    YanıtlaSil
  22. Merhaba bu kuru cok seviyorum haftada iki diye biliyorum ama her akşam tuketsek nasil olur?
    Bir de zeytinyağı yerine corekotu yagi nasil olr sizce zira o da cok faydalı ama baharatlarla zararli etkileşim olur mu?
    Simdiden tesekkur ederim cevap verirseniz sevinirim sevgiler😍
    Iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  23. Merhaba bu kuru cok seviyorum haftada iki diye biliyorum ama her akşam tuketsek nasil olur?
    Bir de zeytinyağı yerine corekotu yagi nasil olr sizce zira o da cok faydalı ama baharatlarla zararli etkileşim olur mu?
    Simdiden tesekkur ederim cevap verirseniz sevinirim sevgiler😍
    Iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  24. 1 ay sonunda kaç kalori yaktirir tahmininizce

    YanıtlaSil
  25. 40 gündür dogum yapmisim kilom çok fazla bu kuru kullansam bebeğim için bi zararı olur mu acil cevap lutfen

    YanıtlaSil
  26. bızde deneyelım ıns olur cok kotu durumdayım

    YanıtlaSil
  27. 2yaşında bir oğlum var hala emiyor bu kürü denesem zararı olurmu

    YanıtlaSil

Önce bir bakalım ne yazmışsın :)