6 Ağustos 2013 Salı

3 Ayda Selülite Doğal Yollardan Son Veriyoruz!

Selülit Tedavisi Mümkündür


Son zamanlarda aldığım en güzel haberlerden birini sizlere aktarmaktan sevinç duyuyorum. Selülite doğal yollardan son verebileceğimiz, hele hele bu kadar kısa sürede ciddi ilerleme yaşanabileceği hiç aklıma gelmezdi. Selülitin evresine ve bünyenize göre süre bir miktar değişecektir ama yinede bundan memnun kalacağınıza eminim. Bana selülitle ilgili gelen sorulara sıkı bir spor ve beslenme düzeninde mutlaka değişikliğe gidilmesi gerektiğini söyler, sorunlu bölgeye masaj dışında pek bir öneri vermezdim..

Bir kaç satır sonra anlatacağıma ek olarak sizlerden haftada en az 3-4 gün 30-45dk civarında orta/hızlı tempoda yürüyüş veya spor yapmanızı, kola ve benzeri içeceklerden uzak durmanızı yine isteyeceğim...


Yine ne mutlu ki bu önerimi de sizlere bir kozmetik ürün ile değil, savunucusu olduğum doğal yollarla yapabileceğinize dair olacak.

Öncelikle bir eczaneden bir miktar ''Sodyum Bikarbonat'' almanızı isteyeceğim..
(Not: Marketlerde satılanlardan değil!)

Sonra sabah aç karnına kahvaltıdan önce 2-3 su bardağı suda 1 çay kaşığı sodyum bikarbonatı çözüp içmenizi isteyeceğim. Eğer lezzet açısından sorununuz olmazsa akşam üzeri yemekten 1 saat önce yine aynı şekilde tüketebilirsiniz.

Bu haliyle içmekte yine zorlanırsanız sabah 1lt, akşam üstü 1tl olarak su miktarını yükseltip, hem su tüketim miktarınızı yükseltmiş olursunuz hemde lezzetini hafifletmiş olursunuz. Başta belirttiğim gibi selülitin evresine göre en geç 2-3 ay sonra sizleri burada sevinç çığlıkları atarken görmek istiyorum. :)

Selülit ile savaşırken yardımcınız olacak beslenme önerilerine bu yazımdan ulaşabilirsiniz:

2) Selülit (Hidrolipodistrofi) Nedir Ve Nasıl Tedavi Edilir?

Yurt dışı ve yurt içi kaynaklarda da güzel sonuçlara rastladım. Hepinize kolay gelsin.
Bakımlı günler dilerim, sevgiler... :)

8 yorum:

  1. Merhabalar bu yazinizi okuduktan sonra ictigim suya karbonat katmaya basladim yanliz 2- hafta civari ara vermistim simdi tekrar basladim .. Spor ztn düzenli olarak yapan biriyim eger selülit konusunda bir asama kaydedebilirsem 3 ay sonra buraya kurtuldugumu mutlaka yazacagim :D Paylasim icin cok tesekkrler Bu arada karbonal vucuttaki toksin atiklari atma ve kilo vermede cok iyi bir yardimci imis umarim deneyen bircok bayan olur ve deneyimlerini paylasirlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Kullandiginiz karbonat eczanelerde satilan ingiliz karbonati olmali lutfen buna dikkat edin. Merakla bekliyor olacagim guzel haberlerinizi sevgiler :)

      Sil
  2. Lady'cim ben bu karbonatı selülit için değil de kilo verme amaçlı kullandım. Yaklaşık 2 ay kadar her gün sabah ve akşam aç karnına büyük bardağa 1 cay kaşığı dolusu karbonat atıp içtim. ve 2 ay gbi bir zamanda 63 kilodan 58 kiloya düştüm. Ama önemli olan düzenli kullanmak tabi. Selülit tedavisi de cabasıymış senden öğrendim :)

    YanıtlaSil
  3. Düzenli olarak hergün 1 saat kadar yürüyorum. Beslenmeme çok dikkat etmiyorum açıkçası ama bu karbonatlı ssuyu deneyeyim aklıma yattı. Zaten sabah aç karnına hep su içerim. Hem selülit hem kilolar hepsinden kurtulursam buraya yazıcam:) Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. sizi tebrik ederim saçma sapan kremler karışımlar önermediğiniz için. internette böyle formüller görüyorum deliriyorum. ben ömrüm boyunca fast food tarzı beslenmeyen,en fazla 5 kilo fazlası olan bir kızım çok şey denedim ama tek çözüm düzenli spor. bir sene haftanın 4 günü saatlerce spor yapıp,selülitlerin ancak yarısını kaybedebildim.80 kilo olan bayanlar ebru şallıyla pilates yaparak kürler kremler sürerek selülitin geçebileceğini düşünüyor. neyse çok yazdım takipteyim sizi benim bloguma da beklerim.

    http://lamapink.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, öyle haklısın ki arkadaşım saçma sapan şeylerle güvenilirliklerini ayaklar altına alıyorlar ama anlamıyorlar :)

      Spor yapıp, beslenmeye dikkat etmek şart hele birde vücudun alkali dengesini korundu mu işlem tamamdır.
      İngiliz karbonatını mutlaka ekle programına, ciddi etkisi var.
      Takipteyim, sevgileri...

      Sil
    2. merhaba, ileri derece selülitiime çözüm ararken rastladım sayfanıza, bu aklıma yattı deneyeceğim.. deneyen sonuç alanlar varsa yazsa keşke bize de moral olsa..

      :)

      Sil
  5. Merhaba ben dün hem yoğurt kurune hemde ingiliz karbonatina başladım yuruyuste yapıyorum yaza kadar gözle görülür bi kilo kaybim olursa sizinle paylaşacağım teşekürler bilgilendirmeler için takip ediyorum

    YanıtlaSil

Önce bir bakalım ne yazmışsın :)