4 Ekim 2013 Cuma

Pure Beauty - Rimmel - Superdrug BB Krem


Son 2 yılda hayatımıza BB Krem diye bir ürün girdi ve kesinlikle hoşgeldi sefalar getirdi. Takipçilerimin daha önce de bildiği üzere fondoten kullanmayı pek sevmem, yine Pure Beauty markasının Jasmine Water BB Kremini çok severek kullanıyordum ki ürün raflardan kalktı. Böylece benim yeni BB Krem arayışım başlamış oldu.

İncelememe 3 ürün ekledim: ''Pure Beauty - Multi-Function BB Cream'' , ''Rimmel - 9in1 BB Cream'' , ''Superdrug - 5in1 BB Cream''

Pure Beauty - Multi-Function BB Cream: 

pure beauty multi-function bb cream bb krem

Daha önce yine aynı markanın ürün yelpazesinde olan Jasmine Water BB Kremden çok memnun olduğum gibi bu BB kremlerinden de pek memnun kaldım. Ürün vaatlerini gerçekten yerine getiriyor.

1) Antioksidan Özelliği (Antioxidation): Bu özellik kendini düzenli ve uzun süreli kullanımda gösterecektir. En hoşuma giden kısımlardan biri ürün alkol paraben lanolin ve türevlerini içermiyor.

2) Aydınlık Bitiş Özelliği (Whitening For Radiant Skin): Mat bir ciltten hoşlanmayanlara göre bir özellik. Ciltle bütünleştiğinde ışıltılı sağlıklı bir görünüm veriyor.

3) Cilde Esneklik Kazandırma Özelliği (Improved Skin Elasticity): Bende konuşmalarımda mimik kullanan biri olduğum için bu özelliği yerine getirdiğini onaylıyorum. Ciltte birikme yaratmıyor (yüksek miktarda sürmediğiniz ve cildinize ürünü yedirerek sürmeniz gerekli)

4) Nemlendirme Özelliği (Moisturising): Nemlendirme konusunda başarılı. cildim karmadan yağlıya dönük ve hiç rahatsızlık yaratmadı.

5) Mat-Soluk Cilt Kapatma Özelliği (Concealment For Dull Skin): Kapatıcılık özelliği tam ayarında diyebilirim. Acil durumlarda üründen az miktar alıp yedirip bir rimel sürüp kendinizi dışarıya atabilirsiniz ;)

6) Gözenekleri Kapatma Özelliği (Pore Refinement): Çok gözenekli bir cildim olduğunu söyleyemem ama gözenekli ciltlerde dengeleyeci bir görünüm elde edebileceğinizi düşünüyorum. Uzun vade kullanımında ürünün diğer özelliklerinden dolayı gözenekleri daha derli toplu hale getirme ihtimali çok yüksek.

7) Güneş Koruması Özelliği (Sun Screen): En sevdiğim özelliği :) 42SPF ultraviyole koruyuculuğu var Tca, Laktik Asitli Tonik ve Glikolik Asit kullanan herkese kesinlikle öneriyorum.

8) İpeksi-Pürüzsüz Bitiş Özelliği (Silky Smooth finishing): Ciltle çok güzel uyum sağlayan, bütünleşen bir ürün, uygun miktarı parmak uçlarınızla yedirerek sürdüğünüzde görünüm cidden çok hoş oluyor.

9) Cildi Besleyici Özelliği (Nourishing): Antioksidan özelliğinden dolayı uzun vadede güzel etkilerini göreceğime eminim henüz daha 1.sini kullanıyorum :)

10) Hafif Yapıda Olması (Lightweight): Ağır yapıda olmadığı için yağlanma hissi yaratma kolayca ciltle uyum sağlayıp hızlı şekilde bütünleşiyor.

42 spf ultraviyole koruması da en sevdiğim özellikleri arasında. Az miktar alıp cildinize masaj yaparak yedirmenizi tavsiye ederim. Özellikle renk tonu bozuklukları ve dengesizliklerinde, artık sonbahar aylarına  da girdiğimiz için cildinizi daha canlı göstereceğine emin olabilirsiniz. Benim gibi beyaz tenlilerin cildine çok uyumlu olduğunu da söylemeden geçemeyeceğim. Favori ürünlerim arasına girmiş bulunmakta kendisi. Watsons Ekim ayı kataloğunda Pure Beauty'de 2. ürün %50 indirimdeyken kaçırmamanızı tavsiye ederim. :)

Rimmel - 9in1 BB Cream: 

rimmel 9in1 bb cream bb krem

Kesinlikle bu BB Kremi de çok sevdim. Pure Beauty'ye göre kapatıcılığı daha az ama görüntüden memnun kaldım diyebilirim. Bodrum tatilimde kendisi bana 25SPF özelliği ile eşlik etti. Yüksek kapatıcılık çok önemli değil diyorsanız tercih sebebiniz olabilir, cildi yine renk olarak güzel dengeliyor. bu BB'de favorilerim arasına girmiş bulunmakta, yine Watsons mağazalarından temin edebilirsiniz ;)

Ürünün Vaatleri:
Nemi cildinize hapsederek korur.
Sivilceleri kapatmaya yardımcı olur.
Gözeneklerin görünümünü azaltır.
Cildi tamamen kaplar.
Cilt parlamalarını engellemeye yardımcı olur.
Doğal bir parlaklık verir.
Cildi yumuşatır.
Cildinizi makyaja hazırlar.
Mat bir görünüm sunar.

Hatta şu ara bazen Pure Beauty ile birbirine karıştırıp uyguladığım zamanlar da oluyor denemenizi tavsiye ederim ;)

Superdrug - 5in1 BB Cream:


Açıkçası bu ürünü pek sevdiğimi söyleyemem. Rimmel ve Pure Beauty ile kıyaslandığında kesinlikle tercih sebebim olmuyor. Ürünü tekrar almayacak olmamın başlıca sebebi ultraviyole koruma faktörünün olmayışı ama sizler yine de benden farklı beklentilere sahip olabileceğiniz için ürünü tester'ları ile bir denemenizi öyle karar vermenizi tavsiye ederim :)

8 yorum:

  1. Ne kadar güzel anlatmışsın hayran kaldım tüm özelliklerin sıralanmasına:))
    Pure Beauty benim de favorim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jasmine water kullanmaya basladigimdan bu yana pure beauty sasmaz favorim (:

      Sil
  2. Pure Beauty cilt bakım kremini kullandım twitter da sana yazmıştım toniğini kullanıyorum toniği çok farklı diğerleri gibi değil biraz daha kıvamlı. Memnun kalmıştım. Arkadaşım cildine ne yaptın demişti tabii senin yağ bakımı önerinide yapıyorum :)
    BB kremini hiç kullanmadım en kısa zamanda kullanıcam fondöten kullanmaktan maffoldu cildim :(

    YanıtlaSil
  3. pure beauty olanı cok meerak ettim doğrusu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok seveceğini düşünüyorum az miktar alıp cilde yedirdiğinde çok güzel bütünleşiyor. Daha net görüntü daha doğrusu fondöten etkisi istersen 2. katı sürmen yeterli :)

      Sil
  4. bu arada blogunuzu izlemeye alamadım hata verdi
    bana beklerim sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin :)
      Gadget hata vermiş yeniledim şimdi izlemeye alabilirsin, bende hemen geliyorum.
      Sevgiler..

      Sil
  5. pure beauty'yi merak ettim ben loreal'inkini kullandim ve hic memnun kalmadim acikcasi fakat bir sorum var, mat gorunum sevmeyenler icin ideal demissiniz. benim yuzum ozellikle T bölgem yagli. o yuzden matlastirmasini tercih ederdim. bu konuda deneyim edindiginiz bir urun var mi bb ya da cc krem?

    YanıtlaSil

Önce bir bakalım ne yazmışsın :)