8 Ocak 2014 Çarşamba

Kullanıcı Gibi Yazılarımıza Reklam Amaçlı Yorum Yapan Firmalara İthafen!



Sizleri bir yere kadar anlıyorum elbette ama emeğe saygısızlık ettiğiniz noktada empatim bitiyor...

Netice kar amacı güden firmalarsınız, bir şekilde reklamınızı yapıp sektörde varlığınızı sürdürüp ürünlerinizi tanıtmak, kullandırtmak istiyorsunuz ama bu işler böyle olmaz.
Sizin reklam telaşelerinize biz blog yazarlarını böyle kullanmaya çalışmanız pek ayıp ve çok terbiyesizce. Zaten ürünlerinizden memnun olduğumuzda bizler ilgili yazıyı ve kullanım deneyimimizi burada yayınlıyoruz.. Hele hele kulvarında ''büyük firma'' diye tabir edilenlerin böyle ucuz oyunlara başvurmaları ciddi rezillik doğrusu.

Biz blog yazarları ile iletişime geçip, ürünlerini yorumlamamızı isteyen, bunlar için emeğimize ücret ödeyen veya ücretsiz ürün gönderen firmalar sizlerden daha mı yanlış politika izliyor acaba?

Hiçbir yorum benim onayımdan geçmeden yayınlanmıyor, doğal olarak kendinizi ve firmanızı küçük düşürmektesiniz.. Kullanıcı yorumu kılıfına büründürüp yaptığınız yorumlarınızı 1,5 yıldır yayınlamadım, yayınlamayacağım. Her şeyin bir adabı vardır, bu yazıyı yazmak zorunda kalmak ayır bir utanç verici olmalı sizler adına...

Kullanıcı hemcinslerimi ve de biz yazarları aptal yerine koymaktan vazgeçip, firma sahibi, firma çalışanı olmanın gerektirdiği adap ile güvenilirliğiniz yerlere sermeden, pazarlama ve reklam alanında eğitimi, bilgisi olan çalışanlar seçip, doğru reklam politikaları belirleyip kullanmanızı diliyorum..

6 yorum:

  1. sadece bunlar değil ki firmaların yanlışları henüz güvenilirliği belli olmayan 3 günlük bloglara ürün yağdırmalar. takipçi sayısı x10 olan blogları es geçmeler. hatta ürünlerle ilgili maillere cvp vermemeler. firmasının beğenmediğiniz bir ürününü yorumladığınızda hediye gönderelim kaldırın demeler ve bunu kabul eden blog yazarları... firmalar ucuz reklam peşinde onu anladım da blog yazarlarının durumu daha vahim...

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkur ederim. Kesinlikle katiliyorum ve problemleri benim kadar fark eden birilerinin oldugunu gormek cok mutlu etti. 3-5 urun sahibi olacaklar diye takipcilerini ihtiyaci olmayani bile almaya tesvik edici, ozendirici yazilar yazan bloger arkadaslari ise ayrica kiniyorum.

    "Ayy bugun bunlari aldim" , "dun bunlari almistim unutmusum fotograf atmayi" , "yarin gidip sunu alacagim" ...

    Ne zamandan beri tuketim cilgini oldular? Ihtiyaci olmasa bile, biriktirme mantiginda alisveris ne kazandiriyor (statu mu) bilemiyorum..

    YanıtlaSil
  3. Merhaba benim yorumum biraz konu dışı olucak ama :) bloğunuzu artık takip ediyorum güzel paylaşımlar için bana da bekliyorum
    sevgiler :)
    pisimel.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Çok teşekkür ederim hemen geliyorum :)

      Sil
  4. 25 adet blog sitem mevcuttur. bunların hepsi diziden tutun kadınca, moda, guzel sozler avatarlara kadar bulunmaktadır. bu blog sayfalarından sürekli firmalardan gelip gereksiz gereksiz taleplerinden bunalmış biriyim bende. örneğin forum siteme gelip '' Ben geçen gün bilmem sunu aldım kullandım az bişey yaradı daha önce kullanan var mı diye'' gereksiz yorum yapan firmalar emin olabilirsiniz ki cok fazla. boyle yapanları eleştirip yerin dibine sokmaktan başka bi çarem kalmadı benimde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yapmalıyız, deşifre edelim. Bunlar güzven sarsıcı durumlar, tekrar edemesinler :)

      Sil

Önce bir bakalım ne yazmışsın :)