22 Şubat 2014 Cumartesi

CC Krem Nedir? (Pure Beauty CC Krem)

lady subaru blog

Merhaba :)
BB krem fırtınasından sonra şimdi de hayatımıza CC krem girdi. Bence hoş geldi sefalar getirdi. Zaten BB kremi çok severek kullandığım için CC kreme de adapte olmakta zorlanmadım açıkçası. Watsons mağazalarında satılan Pure Beauty'nin ilk ürünü olan Jasmine ile kullanmaya başlamıştım kendisini, sonrasında şu yazımda tık tık bahsettiğim Bulgarian Rose BB kreme kardeş CC krem duyurulduğunda merak ve heyecanla bekledim.


Öncelikle ürünün yapısını ve hafif çiçeksi kokusunu çok beğendim. Cilde nemlendirici uygulamadan kolayca uygulayıp çıkabiliyorum. İçerisindeki mikro sim cilde abartısız hoş bir ışıltı katıyor ve tıpkı bb kremde olduğu gibi yine glowy bir bitiş sağlıyor. Buna ışıltı diyorum evet, bir çok üründe sıkıntı yaşatan yağlı yapıda değil. Kapatıcılığı da çok tatmin edici doğrusu.

İçeriğinde yine Pure Beauty'nin tüm ürünlerinin ortak özelliği olan Bulgar gül suyu kullanılmış. Pembe çiçek kapsülü ve kırmızı görünüm önleyici inci teknolojisi ile sorunlu ciltlerde renk eşitleme, leke görünümünü ve ciltte oluşan kızarıklığı azaltmak hedeflenmiş. Beyaz tenli olduğum için yanağımı azıcık kaşısam kızarırırm ve yanaklarım hep pembe haldedir. Ürün vaadini yerine getiriyor :)

lady subaru blog

Ürünün Ivory ve Natural olarak iki renk seçeneği mevcut, ben beyaz tenli olduğum için Ivory tercih ettim gayet güzel bütünleşiyor ciltle.

Kimyasal peeling sonrası cildimize bb kreme alternatif olarak cc krem de kullanabileceğiz. Yine direkt güneş ışınlarına maruz kalmamak şartıyla ihtiyacımız olan korumayı sağlayacak.
Koruyucu özellik olarak  SPF30PA++  barındırıyor. 
PA nedir dersek; UV koruma süresidir. 
PA++; cildi UVA ışınlarından 4-8 saat arasında koruma sağladığı anlamına geliyor.
Yine içeriğinde Alkol, Paraben, Lanolin gibi maddeler barındırmıyor. 

Kuru ve karma ciltlerin rahatlıkla kullanabileceği, yağlı ciltlerin ise ürünü cildine iyice yedirdikten sonra çok hafif bir pudrayla desteklediklerinde kolaylıkla kullanabilecekleri bir ürün. Complexion Corrector yani cilt düzeltici, renk dengeleyici özelliği ile sivilce ve sivilce kızarıklığı sorunu yaşayanların severek kullanacağını düşünüyorum.

Favorilerim arasına girmiş bulunmakta, yine alır mıyım? Elbette evet :)
Sevgiler..


Bu yazımda ilginizi çekebilir --->

11 yorum:

  1. Şu ürünü almaya kaç kez niyetlendim ve kaç kez vazgeçtim ben bile unuttum :) Ama yazdıklarını okuyunca pişman oldum şimdiye kadar alıp kullanmadığıma :/ Gerçekten oldukça tatmin edici bir ürüne benziyor..

    İzleyicin oldum, bana da beklerim :) http://vintage-witch.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok başarılı bir ürün olmuş acilen edinmeni tavsiye ederim :)
      Hemen geliyorum :)

      Sil
  2. yani ladycim şimdi watsons daki adres cc krem mi diyorsun...deneyimine sağlık. hemen gidip tez zamanda almalı:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi bakın bakalım deneyip BB'nin parlamasından rahatsız olanlar bu CC'yi çok daha rahat kullanacaklar
      Öperim :)

      Sil
  3. merak ettiğim bir ürün. kozmetik diyetim bitince alabilirim :)
    blogunuzu izlemeye aldım. bana da beklerim.
    makyajdenizi.blogspot.com.tr
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Severek kullanacağına eminim güzelim.
      Az sonra oradayım sevgiler :)

      Sil
  4. Kizarikligi azaltiyomuymus ...tam aradigim bi urun. Keske kizarikligi tamamen yok eden bi urun ciksa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kızarıklık görünümünü azaltıyor. Beyaz tenli olduğum için sizi çok iyi anlıyorum, sevgiler :)

      Sil
  5. bu ürün türkiyede yok diye biliyorum heleki BB kremi aramadığım yer kalmadı :( Marka kremler bile orjinal değil türkiyede nerde bulabilirim acaba ..

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, bu iki üründen BB olanı mı yoksa CC mi daha kapatıcı?

    YanıtlaSil

Önce bir bakalım ne yazmışsın :)